Merhaba güzel hamile arkadaslarim😍 Ilk gebeligim ve ilk heyecan taze çıtır anneyim artik😂 Simdi gelelim hikayemize.. Gunumun cogunu burda geciriyodum dogumdan cok korkuyodum ve hep dogum hikayeleri videolari izliyodum. Benim dogumdan 2 gun once oturdugum yerde yarim cay bardagi kadar su geldi pihemama kadar islandim kaynanama soyledim sancim yok diye hastaneye gitmeyelim samcilarin gelsin evde pisirip gidelim dedii tamam dedim ertesi gun oglen uyandim adet olmus gibi sicak akintilarim var baktim kahverengi sumuksu akinti ped degistiedim bu akinti 3 4 kez geldi idrar yolu enfeksiyonumdandir dedim sonra baktim su geliyo sizinti seklinde sonra giderek cogaldi ped fayda etmedi bebegimin bezini kullandim o bile agirlasacak kadar cigaldi suyum sonra kanamam oldu gece 12 de apar topar hastaneye gittik ultrasondan baktilar suyum azalmis acil yatis dediler nst ye baglandim 1 kere kendi sancim geldi ve dahada sanci falan yok sabah 8bucuga kadar bekledik acilmam 2cm ama sanci yok. Sonra 8bucukta suni sanci verdiler ki suni sancidan da cok korkuyordum 12ye dogru sancilarim cogaldi ve dayanamiycagim hal almaya basladi acilmam 3cm saat 1 e dogru artik ortaligi inletiyorum bagiriyorum her sanci gelmesinde doktoruma yalvardim sezeryana alin dayanamiyorum diye kabul etmedi gececek deyip teselli edip gitti sonra sancilarimin arasi kisaldi ve artik acilmamda yok 3cmde kaldi feryad figan ben😂 Gozunuz korkmasın benim aci esigim cok düşük igne olurken bile aglayan biriyim ve kendi sancim olmadigi icin bukadar aci cektim. Nese saat 2ye geliyo ve 3dakka da bir olmaya basladi bakti doktor dayanamiyorum epidural igneyi onerdi 700tl ye igneyi yaptirdim ki igne pek acimiyo sadexe sancim geldikce igne yaparken sancimin gecmesini beklediler falan epidural igneden sonra kus gibi oldum hastaneye yattigimizdan beri yemek yedirmediler su bile yasak oyuzden kan sekerim dusuyo gibiydi acliktan basim agrimisti. Nese igneden sonra odaya geldik sancilari nefes alip vererek karsiladim derken 15dk sonra ebe ve dogum kocum geldi sanci geldikce ıkın dediler o ara perine masaji da yaptilar iyi geldi igneden sonra acilmam hemen 7cm olmustu. Her kasilmamda alttan baktilar ve bebegin kafasini elliyorum hadi az kaldi dediler ve gercekten buyuk abdestim gelir gibi oldu ve ikinma istegi geldi guclu sekilde ikindim sonra ebem ikinma sakin acilen doguma aliyoruz dedi ama ikinmak istemesem bile kendi ikinma yapiyo zaten az kalsin doguma giderken dogurucaktim😂😂 hemen catala aldilar doktorum geldi sanci geldikce ikindim ve 3 4 ikinmamda benegim kucagimdaydi sonra ne aci kaldi ne birsey. Icten ve distan dikisim oldu ve dikisi hissetmedim bian once bitsind3 ogluma sarilayim derdindeydim😍 simdi yanimda uyuyo bal oglum. Ben dogurduysam emin olun herkes dogurur annemin kiymetini daha iyi anladim bu sayede. Hepinize guzel dogumlar diliyorum 😘