Ozgeliz Merhaba anneler oğluşlarınızın isimleri nelerdir ? Bir de sizce Yiğit mi güzel isim ? Emirhan mı ?
PasaninAnnesi Ozgeliz benim oğluşumun ismi Mustafa Kemal olacak insallah 💙 Yiğit ismi güzel Han ayrı bi güzel oluyo isimlere Yiğit Han nasıl 😊 nacizane fikir 👼
Ozgesah355 PasaninAnnesi çok güzel bi isim kıskandım gerçekten ben Mustafa Kemal istedim ya da Deniz..deniz kardeşimin ismi mustafa ise babamın aslında tamamen maneviyattan istemiştim ama eşim ailem yanlış anlar deyince vazgeçmek zorunda kaldım 😏
Ozgeliz PasaninAnnesi evet han gelince daha ağır oluyor doğru fikir için teşekkürler düşünebiliriz 😊😇
Ozgeliz ressamanne_ bir ara bizde düşündük bi arkadaş ismi Alp da soy ismi arslan olmuş gibi oluyor dedi eşimde vazgeçti ama kesinlikle çok güzel isim sağlıkla doğsun inşallah 😊
muhallebik Soyluhan düşünüyorum ama emin değilimm 😊 Emirhandansa Yiğit ismini daha çok beğeniyorum. Ve yukardaki arkadaşın dediği de güzel bence Yiğithan da düşünülebilir 😊
Onetreehill Atatürkçü ve fanatik Beşiktaşlı bir anne baba olduğumuz için Ata Kartal ismini düşünüyoruz😇🤰🏻👼🏻🦅💕
prensleriminannesii Ozgesah355 bende Ayaz istemiştim ama adına çeker soğuk olur dediler yağızda karar verdim 🤣🤣
PasaninAnnesi Ozgesah355 evet oda var bir tarafın babasında olunca isim sorun oluyo bizim Allahtan babalarda yok dedelerde var 👼 😊 bebişimizin erkek olduğunu bile bilmeden daha biz hep Mustafa Kemal dedik Allahmda gönlümüze göre verdi oğluşumuz olacak Allahn izniyle 💙