s_koc Mayıs anneleri sizin de akıntılarınız arttı mı? Sabahtan beri 3. İç çamaşırımı değiştiriyorum afedersiniz.🙄 Su gibi bir şey akıyor ama bardaktan boşanırcasına değil. Amniyon yavaş yavaş akıyor olabilir mi normal akıntı mı sizce? Bunu yaşayan var mı?
hilal_yener s_koc doktor suyun yavaş bi şekilde gelmiceğini gelirsen birden geleceğini söylemişti doğum başlıcağı zaman
38mom s_koc suan benmde oyle su gibi akintim surekli islaniyor ic camasirim son haftalarda boyle galiba 37+4um bu arada
defnemila s_koc 39+1 son 1 haftadır damla damla su geliyor diyebilirim iç çamaşırımda sürekli ıslaklık var kısacası. Ama kokusu idrar gibi değil. 1 mayısta sümüklü sarımsı bir akıntım oldu nişan olabilir dedi doktorum herkeste kanlı gelmezmiş. Daha sonrada beyaz kıvamlı şekilde 2 kez daha çok az geldi
s_koc fatos0202 su + akıntı karışık 🙈 Son hafta akıntıları belki de bu şekilde oluyordur ama insan emin olamıyor🤷🏻♀️
s_koc hilal_yener evet ancak burada amniyon sızıntısı gibi şeyler okudum acaba yavaştan akıyor olabilir mi diye merak ediyorum ben de. Belki de normal akıntıdır anlayamadım 🤷🏻♀️
Alyami hilal_yener kesinlikle birden geldi benim suyum da dün sabaha karşı 4:30 ta snra 7:35 te doğurdum ☺