Kızlar bir buçuk saat önce sağlık ocağına gittim dün tahlil sonuçlarımı alamamıştım bugun gidip aldım neyse hemşire tansiyonumu ölçtü 15 e 6 cıktı sonra bi daha ölçü 16 ya 5 çıktı çok yükselmiş dedi normalde 10 a 7 falan çıkıyordu neyse simdi midem çok bulandı ağrı girdi mideme istifra ettim bayağı bu tansiyondan mı kaynaklı ?