Bugün 14 +2 ile ikiliye gittim ve sert bir muamele gördüm üstüne Makinesi kapandı daha devam eden muayene ye hemşire diğer makineye alalım dedi doktor gerek yok bitti dedi sonra ben giderken asistanına arkamdan bişey fısılda dı çok üzüldüm neden bu şekilde doktorlar halen var :(