Hawin Gebemomm ikili tarama testinde yani 11+5 haftada Dr %70 kıza benziyor dedi sonrasında bütün doktorlar erkek dedi en son detaylı ultrasonda sordum yine erkek dedi o zaman çok küçük olduğu için öyle demiş olabilir ddi😊
Azracan [bilinmeyen] benim şekerim var😞hiç bişey yemiyorum korkudan 185 199 çıkıyor diyet yapmaya başladım ilaç kullanmak istemiyorum
Annesi34 Bana 12.haftada %90 kız dedi 16. Haftada %100 erkek dedi şok geçirdim resmen değişebiliyo yani canım
Melikedefnemm [bilinmeyen] bana 15 haftalıkken erkk dendi 21 hftaligim bugün detaylı ultrason a girdim yine erkk dedi değişmez dahada heralde😂