Arkadaşlar o kadar üzgünün ki lohusayim ve sütüm üzüntüden kesilecek diye korkuyorum.kiz kardeşim de uyuz varmış farkında olmadık. Hafif kaşınmaya başlayınca eşim ve ben uyuz başlangıcı olduğumuzu anladık 20 günlük bebeğim var. Mutlu bebekler den bir kadin sağ olsun yardımcı oldu başından geçmiş onunda. Eczaneden özel bebeğime eşime ve bana katranli özel kahverengi hir karışım yapıldı bebegiminko ayrı hir karışım tabi 3 gün sürdük 4. Gün banyo yaptık. Yanı dün. Vücudumda kırmızı sivilceli lekeler hic yok. Bir kaç kırmızı nokta var toplasan 10 taneyi geçmez. Ilaci sürmemize rağmen kaşıntı devam ediyor. Ilactan sonra 2 hafta kaşıntı normal diyorlar doğru mu. Bu arada ev sirkeli çamaşır suyuyla temizlendi camlar mutfak dolabı her yer silindi prizlere kadar perdeler koltuk örtüleri çarşaflar battaniyeler yıla di koltuklar sılindi bütün kıyafetler 5 gündür siyah poşette ağzı kapalı balkonda beş gün daha kalacak ve sıcak buharlı ütü ile utulenecek. Bilgisi olan var mi