Deletedmom627372 37+3 günlük hamileyim sabah saat 6 dan beri belim çok ağrıyo ve adet sancısı gibi kasıklarımda sancım var bebeğimde çok toplanıyo doğum sancısı olabilir mi 🙁
fatos0202 Deletedmom627372 aynısı dün bende de wardı ne güzel kalktım hazırlandım şimdi de hiç bişeyim yok gene gelmedi
Prenslerinannesi Deletedmom627372 evet canım bendede aynısı var bebek hazırlanıyor artık bol hareket et duş al açıklığın artsın sağlıkla kucağına al inşallah