37+0 da doktorum suyunun azaldığını söyledi 1 hafta sonra tekrar bakalım dedi bugun de kontrole gittim suyum 1 kaç günlük idare eder dedi salıya gel dedi sancın falan olmazsa ozamana kadar dogumu başlatırız dedi ve bugun alttan muayene etti açıklık 1 parmak kadar dedi ama rahim agzı çok kalın dedi benim sorum ne yapmalıyım kendi sancılarım olması için ve Rahim agzı incelmesi için suni sancı alırsam bu durumda cok yorulursun dedi doktor önerileriniz ne rahim agzı incelmesi yada sancılarım olması için ne yapmalıyım