ygmurnurd Kızlar günaydın 5 haftalık hamileyim Allahima bin sukur kesemizi gördük 7.03 mm yazıyor iyimi sizce 22 mayısta kalbini dinlicez nasipse♥️♥️♥️♥️♥️🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🧿🧿🧿
ayseguloks ygmurnurd maşallah bende 5 haftalıkken kesemizi gördüm , 2 hafta sonra gel kalp atışını dinlicez dedi 😍
Hilalyusuf ygmurnurd cnm bende 5+3 günlük hamileyim pazartesi günü keseyi gördük 18 mayısta kalp atışlarını dinlicez hemen hemen aynıyız 👼
elifnr47 Smgyy yuvarlaksa kız fasulye gibiyse erkek ama hiç inandırıcı ve gerçekçi payı yok 🙏🏻 hayırlı olsun
ygmurnurd Hilalyusuf kese kaç mm canim kâğıtta yazıyor bu arada bebeklerimiz sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin hayırlı olsun canim 🧿
minikos Ahh aynıyız bende salı günü gördüm keseyi bugün 5+4 olduk 2 haftaya hayırlısıyla kalp atışlarını da duyarız inşaAllah 🥰