Minik-mucizem123 kumsalmm oy masallah bende bugun ogrenecem en son 33 te 2350 gramdı suan çok merak ediyorum 😍😍
kumsalmm Minik-mucizem123 Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah😊senin bebiş 3kg olmustur şimdi
Minik-mucizem123 kumsalmm amin canım insallah. Ya çok endişe ediyorum çünkü son muayeneden bu yana iştahım aşırı kapandı hiç bişe yiyesim gelmedi midem bulanıyordu umarım beslenmiştir 😔😔
Minik-mucizem123 kumsalmm yok canım daha hiç konuşmadık en son gittiğimde bebek biraz iri olacak gibi demişti. Çatı muayenesi daha yapmadı sadece nst de sancılarım çıkıyor normal istiyordum ama zaman yaklaştıkça çok korkmaya başladım sanırım sezeryan istiyorum 😂
Utayturku Minik-mucizem123 evet 36 da başladı sancılarım nst de çıktı ufak sancılar normal dedi doktorum. Pazartesi 37 de çatı muayenesi olacağım hayırlısı inşallah ☺️