MelisBK içinde değilse düşük riski çok çok düşük.erken doğum riskini de büyüdükçe rahimi uyarmasından dolayı söylüyorlar.yazdığım gibi benim miyomum en son 22 cmdi.Ama bebeğimin gelişiminde bir sıkıntı yaratmadı.Erken doğum riskini bana da söylediler.Hatta 25. Haftamda şiddetli ağrılarım yüzünden ciğer geliştirici de vuruldum önlem amaçlı.Bir de pıhtı atmasın diye son 4 ay kan sulandırıcı iğne vuruldum her gün.Ama şuna hazırlıklı olun,büyüdükçe ve dejenere oldukça malesef çok şiddetli ağrı yapıyor.Bu yüzden doktorun verdiği haplar işe yaramadığı için hastanede yatıp serum verdikleri zamanlar oldu.