Kızlar affınıza sığınıyorum birşey sorucam fakat buradan başka sorucak kimsem yok çok kötüyüm 24+3 günlük hamileyim akşam eşimle baya tartıştık benim karnım ağrıyordu yatarken sabah afedersiniz ama ishal olmuşum lavobaya gittiğimde el içi kadar büyüklükte sümüksü sıvı vardı şok oldun böyle az az geçer enfeksiyonum var anlarım ama o kadar büyük ilk defa gördüm olduğum yerde doktor yok sizce nedir yaşayan var mı bebeğime birşey olur mu