Duygunecla -2016- pars ve atlas ismini düşünüyordum ama kızım Karan olacak dediği için bizde o ne derse o dedik 🤭 simdi Karan beyi bekliyoruz …
Duygunecla -2016- Ismini kardeşinin koyması çok güzel bisey aslında.. Biz hiç ikiletmedik tamam dedik düşündüğü isime.. kıskanmasından veya daha farklı etkilenmesinden korkuyoruz açıkçası belki bu şekilde daha farklı düşünür.. bi çok sorumluluğu kızıma devrettik. Mesala internet alışverişlerinde kıyafetlere de o karar veriyor🤭
-2016- Duygunecla ztn oğlum kardeş istediği için 2nciyi düşündük şimdi heyecanla bekliyo onunla yapacağı şeyleri anlatiyo 🙏🥰
Duygunecla -2016- Bizde kızimizin israrina yenildik. Yoksa düşünmüyorduk. Ama doğumdan sonra biraz kıskanıp huysuzluk edeceğini düşünüyoruz açıkçası 🤭 şimdiden önlemimizi alıyoruz.