Senamasal ADETİM 5 GUN GECİKTİ 3 GUN GECİNCE İDRAR TESTİ YAPTIM AMA NEGATİF SİZCE KAN VERSEM ÇIKARMI YOKSA NEGATİFMİ BOYLE OLAN VARMİ ACABA ????
Semanur27-K Senamasal canım benimde 5 gün gecikmişti test yaptım negatif çıktı ama sonradan hasta oldum ve ağrıların filan varmı hic
aktkr Senamasal 7 güne kadar gecikme normal sayılıyor doktorlar için. Belki mevsimsel geçişten kaynaklı gecikmedir.
Dlndmr Kan ver canım ilk önce kanda çıkar sonra idrara geçer. Belki geç döllenme olmuştur belki de başka şeyler olabilir. Tabi her zaman düzenliyse ve gecikmiyorsa