Merhaba 32 hafta olduk bizde, benzer şikayette bulundum dün NST ye aldılar kasılmalar çıktı maalesef şimdi yine gidicez tekrar NST çekilecek bence kontrolü beklemeyin ben 1 haftadır kontrole gidicem diye hiç bişey yapmadım 😔 erken müdehale daha kolay olur