Hayal123 Tecrübeli hamiş arkadaşlarıma sormak istiyorum 🤗 15+4 haftalık hamileyim iki gündür karnimda pıt pıt atmalar hissediyorum alt tarafta.. sizce bebek hareketi olabilir mi yoksa başka bir şey midir🙄
Sevilayyy Hayal123 gözün seğirir gibi dimi , bende ilk öyle hissettim canım cok güzel tarifsiz bi duyguydu 🤗
Aysealty Hayal123 genelde rahimden geçen damarlarn atısı oluyr cnm burda 12.haftada bile hssettigini söyleyenler var ama benm doktorm 19.haftalarda hssedebilrsn damar atısıyla karstırma demişti.bebegn degilse bile cok az kalms☺
EsrefSevdaOrman Hayal123 aynı şeyi ben de hissediyorum canım 16+2 deyiz 🤗Bebek hareketi olduğundan eminim çünkü daha önceki hiçbir şeye benzemiyo o kadar güzel ki 🙏🏼🤗
Hayal123 Sevilayyy evet canım ya aynen seğirme gibi atma gibi özellikle dikkat ediyorum bu aralar💖daha önce olmamıştı böyle bir şey.. gaz desem hamileliğimin başından beri o sorun var ama böyle seğirme yasamamistim..
Hayal123 Aysealty damar atışı daha farklı oluyor sanırım onu ayırt edebiliyorum içten titreme gibi oluyor arada.. bu pıt pıt şeklindeydi değişik bir şey inşallah bebeğimi hissetmişimdir😃 randevuma 2 gün kaldı çok merak ediyorum onu🙄
Elmayanaginannesi Aysealty bende 17+5 haftadayım hissettiğimi söylediğimde eşim damar ataması demişti.ama ben bebeğimi hissettiğimi düşünüyorum 😊
Alinkuzusu Kalp atışını da duyuyor olabilirsin hissedilebilirmiş çünkü 🙂 sen guzele yor bence heyecanı orada bunun f
Nesomer Hayal123 bizde 16+3 olduk bir kaç gün eşim elini karnıma koyunca bizde aynı seyirmeleri ve pıt pıtları hissettik. Çok garip bir o kadar da heyecanlı sanki bize cevap veriyor gibi 😍
EsrefSevdaOrman Nesomer evet canım saglıkla kucagımıza alırız inşallah bebişlerimizi cinsiyeti ögrendiniz mi 🤗👼🏻
Nesomer EsrefSevdaOrman 13 haftalıkken göstermedi nasipse 24 nisanda kontrolümüz var o zaman öğrenicez 😍 senin ki belli oldu mu? Sağlıkla sihhatle alalım yavrularımızı inş 🙏🏼
EsrefSevdaOrman Nesomer benimki kız canım 15+3 te ögrendik 🤗 sizinki de bellidir artık inşallah sağlıkla gelir bebişler 🙏🏼
Nesomer EsrefSevdaOrman Amin inş bize 2’li testte kız demişti doktor ama en son göstermedi artık kontrolü bekliycez 😍
Edirefp Hayal123 21. Haftam bitti yeni pıt pıt hissediyorum ilk gebeliğinizse sanmam bağırsak hareketleriyle çok karıştırıyor anneler. 15. Haftada çok küçük daha tekmeleri bile güçsüz o yüzden çok hissedileceğini sanmıyorum
Edirefp Susamtanesii bende çok az hissediyorum. Normal dedi doktorum. Sizin ultrasonda nasıl bebeğin hareketleri ? Bizimki çok hareketli bi bebek değil genel olarak
Susamtanesii Edirefp valla bilmiyorum ki canım bu aralar kontrole gitmedim birde benim iç karnım genişmiş daha karnım çıkmadı sizin çıktı mı birazda kiloluyum 20 haftada 10 kilo aldım🙂
Edirefp Susamtanesii benimde iç karnım geniş karnım çok belirgin değil.. bende 6,5 kilo aldım aynıyız hemen hemen