Pankek ffckizannesi Burada araştırdım. Demir eksikliği ve magnezyum eksikliğinde çok oluyormuş. Bende de var. Gün içinde bol bol yeşillik yedim bir de akşamüstü muz yedim. Daha iyiym sanki.Bir de ayaklarımın altı yanıyor ya soğuk soğuk yorgana basma k istiyorum hep.
Manyakcadl ffckizannesi hic bi cozumu yok😕 7. Hafta basladi benimkisi hala da iste goruldugu gibi uyutmuyor 23 deyiz
Yeni_anne_ ffckizannesi Sari kantaron yagi canim pamukla topuklarina sür corap giyin üzerine hemen çekiyor zaten yatarken cikarirsin yine tek cozumu o.
Senemgltkn ffckizannesi benimde 30. Haftaydı sanırım başladı şuanda 33 haftalık olduk. Evde ne yaparsam yapiyim geçmiyor sabahlara kadar uyumuyorum Artık oturup ağlıyorum uyumak istiyorum diye deliriyorum resmen. Doktora söyledim magnezyum birde b12 verdi kullanıyorum 3 gündür sanki biraz daha iyi
ffckizannesi Dnz2020 dfnomr Cansuyildirim Kbr_2019 Senemgltkn yaa inanin maden suyu muz her gun yiyorm magmezyum iciyorm bana misin demiyo. Cars ins doktora gideceğim o zamana ins bise verirse bi de kalsiyum mu verse iyi gelirki . Kantoron hic denemedim onu deneyeyim
Kbr_2019 Haftam kullanmadığım vitamin yok ayrıca eksik vitaminimde yok ama akşam oldu mu bir geliyor bi sağ bacak sonra sol bacak allaaaaaahhhh🤦🏼♀️ Olurda yanlışlıkla uyursam o ds hafta da 1-2 denk geliyor zatn saat başı wc ye kalkıyorum soğuk suya tutup yatıyorum. Haa parol içince iyi uyuyabiliyorum çok atmıyor bacağım ama onu da her gün içmek istemiyorum.
Cansuyildirim Malesef kesin bi çözümü yok gibi 😣 Bizdede durumlar aynı, doktorum magnezyumu günde 2’ye çıkart dedi yinede tamamen geçmiyo. Anca doğurunca rahatlıycaz 🤲🏼
dfnomr ffckizannesi magnezyum ic canim bir de sade soda iç ve muz ye baska cozumu yok rahatlatir seni bunlar
Dnz2020 ffckizannesi şuan ağlayarak uyandım kramp girdi ve bacağım geceden berli ağrıyordu 33 haftalık olduk sancılarım tuttu şuan kıpırdaamıyorum soluğunu kestim hayırlısıyla doğursaydım çok yoruldum artık bunada şükür tabi ama dayanamıyorum
Dnz2020 ffckizannesi bende calsiyum içiyorum muz protein ağırlıklı besleniyorum ama çok ağır geçiyor artık
nisemom ffckizannesi hamilelikte olabiliyor. Demir magnezyum D vitamini takviyeler çok işe yarıyor. Benim gebelikten önce bir dönem olmuştu demir takviyesi başlamışlardı. Bir haftada düzeldi. Şükür. Gebeliktede vitaminleri almayı unuttuğum günler de hemen ortaya çıkıyor. Özellikle d vitamini onu almayı unuttugumda hem ayak yanması hem de huzursuzluk artıyor. Şimdi dikkat ediyorum. Allahtan düzeldi
ffckizannesi Hepsini kullaniyorum olmuyo 😣😖 hayirlisiyla ins hamilelikten sonra gecer ben sonrasinda da devam edicek diye aklim cikiyo
Kbr_2019 ffckizannesi bana kalsiyum verdi osteocare içsemde aynı içmesemde kiiiii günde 1 lt süt 2 kase yoğurt yerim. Magvital diye bi magnezyum verdi allah belasını versin o magvitalin onu içtim mi kollarım bile atıyo ne iğrenç bişey yani anlayacağın çaresi yok sadece hamilelik bitince onunda bitmesi için dua edicez
Belmaaa ffckizannesi Demir eksikliğinden oluyor benim de vardı başından beri Demir ilacını kullanamıyorum doktorum Demir için serum verdi çok şükür geçti benimki
ffckizannesi Belmaaa demir ilacim var kullaniyorm ama degisen bise yok. Kan degerlermde de eksiklik çıkmıyor
Belmaaa ffckizannesi ilaç yükseltmiyor pek yeterli gelmiyor bence bi tahlil yaptırmalısın. Çünkü benim de aşırı düşük değildi ama serumdan sonra bacaklarım düzeldi rahatladım
ffckizannesi Belmaaa pers tahlil yapildi dun sonuclar cikti bisi yok diyorlar cars doktora gidicem ins bi çözüm bulur serum filn neyse ise yarar ins