Yuppii suyum geldii. 35+6 da nisanim gelmisti. 37+2 de 2 cm aciklik oldugunu ogrenmistim. Simdide (39+3) azar azar suyum gelio. Ilk gelirken inanilmaz bi sanci ve basinc vardi. Buyuk tuvaletim var gibiydi yapmaya calistim ama sonra ikinmaktan vazgectim. Bi yerde okumustum cocuk gelio olabilir diye. 1.5 saattir azar azar suyum gelio. Coook hafif sanci var oda buyuk tuvaletim varmis gibi bi his ordan anliom. Simdilik beklemedeyim. Dayanilmaz olursa hastaneye gidecegim. Doktorum cok su kaybedersen gel demisti. Azar azar olursa evde zaman gecir demisti. Kizlar bide su gelince anlamama ihtimaliniz yok. Adet geldiginde nasil akiosa buda oyle😌 depend alin mutlaka. O olmasa heryer su:) dualarinizi eksik etmeyin🙏🏻