[bilinmeyen] evet benimde en garip bulduğum konu buydu.doktoruma söyledim bunu.sgk kural olarak bunu koymuş kotaliymis doktorlar o yüzden böyle bı sistem varmış.ama 40 doğum yaptırıyorsam 2-3 tanesi nöbetçi doktorla oluyo zaten gebelerin sancı durumuna göre fln bekletip ben girmeye çalışıyorum demişti. Bir şey sorucam size doğumdan sonra hemşireler emzirme konusunda falan yol gösterip yardımcı olmuşlar mıydı kuzeninize ?