Zumree1 ben sana ol ya da olma diye yönlendirme yapamam canım. Ama ben eğer 3 sene öncesine dönebilseydim o aşıyı asla olmazdım..! Ben bu konuyla alakalı yerli ve yabancı çok doktor araştırması ve makale okudum. Çok fazla kadından bununla alakalı hikaye dinledim. En başta kendim..! Kendi yaşadıklarım var aslında..! Bazı doktorlar bu aşıyla ilgili gebelerine gerekli uyarı ve yönlerdirmeyi yapıyor. Bu bile geçerli bir sebep aslında..!