Sinemneset Zumree1 benim de ilk an ağrıdı ilk gün ertesi gün ateş titreme kusma şimdi geçti bir gün de duş ve kolonya iyi geliyor
fosforlukalem Zumree1 her bünye farklı geçiriyor heralde. 2 dozu da oldum. 2. dozda biraz ağrı oldu o kadar
ilkbaby Zumree1 doktor dedi ki eskiden kadınlar evde doğum falan oluyodu obyuzden ne olur ne olmaz diye yaptırıyorlar diye yapmadan da olur dedi ama araştırıcam bakalım da bu kadar açıyorsa gözüm korktu
Mervemelisa40 Çok geçmiş olsun, bende yaptırmıştım ikinci dozu yaptırcam hiç hissetmedim sonrasında da
Bus_ak18 ecemtmr yok kuzum gebelikten önce bi kesikten sonra aşı olmustum tek doz ondan bahsettim. 20. Haftada olcam aşıyı sağlık ocagında
Dserin1 nur_nurr benim olduğum günün ertesi başladı ağrı 5 gün sürdü.. lanet bişeydi.. ikinciden korkuyorum ☹️
Zumree1 ilkbaby bende arastiricam acaba bir tane yetiyormu diye gerek duymazlarsa kesinlikle yaptirmicam