Merhaba
25 haftalık kendimi sıkıntısız bi gebe sanarken aniden elime bebeğin kesesi gelerek hayatımın şokunu yaşadım. Şükür ki bebeğimin kalp atışları iyiydi kese rahme geri çekildi fakat doğum başladığı için 16 saat sonra bebeğim doğdu. 860 gram bi melek şuan yoğunbakımda . Burada herkes ya anne yada anne adayı lütfen bu mübarek ayda dualarınızı bizide ekleyin olur mu