Hatice23E Fyzbgn son 66 ama sezeryan olursa son 60 diyebiliriz 😂 ikinci hamilelik çabuk geçiyor ne ara 31 haftalık olduk ben anlamadım bile
Donegul23 Benimde 4 temmuz görünüyor ama hayırlısı bakalım şu günlerde aşırı bel ağrılarım başladı özellikle gece yatacağım zaman insanı çok zorluyor yatağa girince yarim saat kıvranıyorum resmen sizde de böyle şikayetler varmı
Hatice23E Fyzbgn işte ikincide öyle bişey olmuyor oğlum 20 aylık onun peşinde koşmaktan arkasını toplamaktan ne ara akşam oluyor anlamıyorum az kaldı inş çıkıp gezeceğiz biraz daha sabır 😊