Kubrakoc derindoruk medicine hastanesine gidiyorum. Gayet memnunum doktorumdan henüz doğum yapmadim ama görumcem yeni doğum yapti orda ikinci dogumunu yapti gayet memnundu
ggzmkrcc derindoruk bende medicine a gidiyorum doktorumdan da hastaneden de memnunum bir kaç dogum yapanla görüştüm ebeler odalar falan cok iyi dediler
MiracAlpinveUmutunAnnesi derindoruk nacizane fikir esenler medipole gittim kontorle ve medipolde dogum yaptim sormak istedigin varsa bu hastaneyle ilgili cevaplayabilirim
Esen derindoruk oburlerini bilmem ama hospitalist kasap gibi aynı bikere git anlarsın bana o kadar övdüler bi gittim şok oldum devlet daha iyidir
Asya MiracAlpinveUmutunAnnesi meraba bende esenler medipole gidiyorum doğuma çok az kaldı burcu hocaya gidiyorum siz hangi dr doğum yaptınız doğum sonrası ilgi alaka nasıldı
Kubrakoc ggzmkrcc evet ama acil bisey oldugunnda ulasabiliyoruz. Randevumuzu erteleyip öne alabiliyoruz yoğun evet biraz 🙂
ozgesoy28 Medicine Hospital de müge temel hanım da çok iyi ben bazen rahatsız olunca gidiyorum evime çok yakın nst de gerçekten ebeler çok tatlı çok iyiler
Kubrakoc ggzmkrcc malesef öyleymis. Ama güzel ilgileniyo. Mesai saatlerine denk gelir insaallah doğumum
MiracAlpinveUmutunAnnesi Asya meraba 😊cok iyiydi gulsun armagan hanim dogum sırasindada cok iyiydi ilgisi alakası cok memnun kaldım ben
Emineylcn Medilife hastanesine gidiyorum kadın Doğum uzmanı Yeşim hanıma çok memnunum çok ilgili tavsiye edilir.