Selamlar hanımlar. geceleri hep burada doğum hikayesi okuyarak geçti. şimdi artık sıra bende. Pazartesi günü 40 haft
alikken gittim. Doktor muayeneni begenmedim dedi. Beklemek istiyorsan 3 gün daha bekleyelim suyu ve nst güzel ama açılma yok dedi. Eve geldim normalde de her zaman çalıştım. bu üç gün de plates topumda oturdum. hurma yedim. iftar daveti yaptım. Bayağı ev işi yaptım. Ve perşembe günü suni sancıyi kabul ederek beylikdüzü medihause hastanesine geldim. sabah 6.00 da yatisim yapıldı. Ben hep dünyadaki herkes doğurdu ise bende dogururm düşüncesindeydim. Ama öyle olmuyormuş. Suni sancı gerçekten beni çok zorladı. Hatta açılma başlamasına rağmen sezeryan istedim. Doktor baktı 6 santim olmuş yapamayız çatın çok güzel dedi beni dinlemedi suyumu patlatıp gitti. (iyi ki de dinlemedi) Daha sonra odaya tekrar gittim ve sıcak su ile ancak dayandığım bir sancı geçtim ama sanki doğuruyor gibiydim. Sonra ebe tekrar baktı ve 10 santim olduğunu gordu ve tekrar dogumhaneye geçtik. 10 dk. için de doğurduk. Biraz fazla bağırdım ıkınırken ve şuan boğazlarım ağırıyor. Ama gerçekten bebiş çıktıktan sonra sanki o doğumu ve sancıyi ben cekmememisim o kadar rahatladım. Allah doktorumdan ve ebemden razı olsun. Tüm doğum yapacak olanlara da kolaylıklar versin. Herşey boş bebeğini sağ sağlim kucağına aldıktan sonra