aysehifa4 Cansudrr 29 haftalığım ayın 18’nde doktora gidicem doktor kendi mi bakıyor siz mi söylüyorsunuz
Cansudrr melindam benimde de şuan 32 mm normal midir acaba? Bu haftalarda böyle olup da normal haftalarda doğum yapan var mı?
arife351_ 29+4teyim 25 mm daha önce 22 ye kadar düşmüştü baştan beri düşük ve erken doğum riskim var zaten hep kısa rahim ağzı uzunluğum hep yatıyorum
Ozlemkubra arife351_ banada erken doğum riskin var dedi leke gelmişti bebek aşağıda ama rahim uzunluğun iyi dedi doktorum sormadım bende kaç mm diye 🙄
Bocekkkkkk Ben de 29 um ama bilmiyorum kaç mm salgından dolayı hastaneye pek gitmiyorum nasıl öğrendiniz
Cansudrr Bocekkkkkk benim erken doğum riskim olduğu için doktorum haftada bir çağırdı bu aralar gittim bende söyledi doktorum
Cansudrr Meraklihamisss aysehifa4 normalde bana da söylemiyordu ama kanamam olduğundan beri risk olduğu için hep ölçüyor
Merbe61 Meraklihamisss doktor kanama sancı yada bebek asagidaysa vs ölçüm yapıyor karindan yapılan ölçümler doğru sonuç vermiyor bu sebepten dolayı alttan bakarak olcuyorlar benim 32mm hep.oyleydi şuan 29haftaligim kaç oldu bilmiyorum düşmemiştir insalalh haftaya gıdıcem yine olcturucem
arife351_ 1994ozg evet canım progestan tb 200 mg kullanıyorum sabah akşam iğnesini de haftada bir kullanıyorum bide magnezyum kullanıyorum
Merbe61 Cansudrr 32mm sinir demisti doktor 25mm altı erken doğum riski diyorlar dinleniyorum.bende sürekli
Meraklihamisss Bugün hastaneye gittim kanama olunca oraya bir alet sokuldu sayı olarak 42dedi heralde rahim ölçüsü olabilirmi acaba 42 ney diye de sormadım sadece aletle baktığı sayı oydu