İyi qeceler arkadaşlar bu konuda yardımınıza tecrübenize ihtiyacım var dişimde daha önceden kanal tedavısı vardı 2 hafta önce dişçiye qittim çekim olabıleceqını iltahap olduqunu söyledi antibiyotik verdi öncesinde daha sonra kadın doquma qittim çekimde bebeqin kilo kaybı yaşayabileceqini söyledi dişçide aynı şekil bi ihtimal var dedi dişim ilacın bitmesıne 2 qün kalmasına raqmen hiçbir şekilde qeçmiyor başıma atıyor çok kötüyüm sabah akşam aynı sizden düşüncelerinizi bekliyorum 🙏