Elvan_nur10 Senbeyak ben 39 haftadayım bende oyleyım. Senı cok ıyı anlıyorum agzım hıc bos duraun ıstemıyorum. Kılo aldı basını gdııyor. Ödemler desen oyle. Nasıl durdurucaz bunu 😞
SeHer1909 Kaç haftalıksınız ben 27 yim şimdi acayip bir iştahhh kilo da aldı başını gidiyor bakalım nolcak
K1996 Elvan_nur10 durmuyor canım 67 kiloyla hamileliğimn basıydı 93 de bitti 37 haftalık doğum yaptm doğum yptığım hfta 75 oldum şimdi azalma yok 3 ay oldu kilo kldı bnde allahtan boy var yoksa top gibi kalcaktım ortalıkta
26_26_26ggg Senbeyak 10+2 bende canım vala aynıyım bide bende hem açlık oluyor hemde yerken bi iştahsızlık çok değişik ya içim almıyor falan ama yedikten sonrada 1 saat sonra tekrar hiç birşey yememişim gibi karnımda bi açlık çıldırasım geliyor 😀
Mineee123 Senbeyak ben de 10+1 seni o kadar iyi anlıyorum ki 😂 ben de de durum aynı canım hep yemek istiyorum midem kazınıyor sanki
SeHer1909 K1996 70 le kaldım ben de 27. Haftada 83 kiloyum. Son 3 ayda alırısn asıl diyorlar bende 90ı rahat görecek gibiyim. 177 boy benim de zayıf hamile kaldım da . Doğumdan sonra 75 e 78 e razıyım ben şu an
nazeninhanim Senbeyak ben de öyleyim ama uzun zamandır iştahım açık. Gebelikte beni olumsuz yönden hiç etkilemediği için yiyerim da yiyorum. Keşke hep yesem. Nam nam nam
aysehifa4 Senbeyak Tek değilsin 😄 bende öyleyim yemek bulamazsam abur cubur onu bulamazsam meyve sebze ama sürekli ağzım dolu 29 haftalığım kilo almaya devam 😄
Meric1 Senbeyak ne zaman başladı. Bende tam tersi hala kokulara karşı tiksinti olduğu için her şeyi yiyemiyorum ve iştahımı artmasını dört gözle bekliyorum 17 haftalığım