Deletedmom0067 Merhaba kizlar benim kizim suan 9.5 aylik ve korunmama ragmen hamile kaldim suan 23 haftalik hamileyim gittigim doktorlardan yarisi aldir yarisi aldirma dedi ben kiyamadim rabbimin verdigi cana almadim suan bi sıkıntı yok ama ilerki aylarda ozellikle de son aylarda yaram falan acilmaz dimi bide 2. Sezeryan daha zor diyolar bu sefer annemde olmicak yanmda cok krkuyorum gurbetteyim etrafimda konusabilecegim yasitim bile yok..
NaimeYilmaz Deletedmom0067 bunu dikişlerine bakarak doktorunun degerlendırmesı lazım 🙏 Rabbim kolayınıda verır endıse etme
Esrelf Deletedmom0067 canım yok sezeryandan 2 ay sonrasa hamile kalıp yine sezryan olan var. İkerleyen haftalarda yara yerin gerildiği için ağrı olabilir. O da illa olacak diye birşey yok, olmayadabilir. Ağır kaldırma kendini zorlama. Birde 2. Sezryan zor olacak diye bir algı var ama herkesin zor olmuyor. Kuzenim oldu hemen bir hafta içinde yemeğini yaptı çocuklarıyla ilgilendi.
Lamelif Deletedmom0067 kuzenin 3 ay sonra hamile kaldı sezeryandan sonra tekrar sezeryan oldu hiç bir problem yaşamadı
Ladess Korkma nasinibde varmış ,dr kontrolünde decam edersen sıkıntı olacagını sanmıyorum ,neden aldır dediler onu anlamdım bir problem mi vardı bebekte ?