Monnarosaa hastaneden de memnunum canım hiç bir sorun yaşamadım şimdiye kadar. Aylin hanım benim daha önceden de tanıdığım bir doktordu ben o yüzden medicalparkı tercih etmiştim aslında medisis bana daha yakın şuna orasıda gerçi medicalpark oldu. Hatta doktorum medisis hastanesinde de hasta baktığını söyledi bende yakın diye oraya geleyim dedim ama kabul etmedi yenidoğan ünitesi tam oturmadı oranın Batıkent hastanesi herşeyiyle tam teşekküllü dedi bende şuanlık devam ediyorum Batıkent hastanesine. Bence medisisten Batıkent hastanesine geçmen iyi olmuş 🥰