Kızlar 36 haftalık hamileyim. Bi haftadır felan genelde görenler karnın aşağıya inmiş 15-20 güne doğurursun diyorlar.yani bayrama doğurma ihtimalim var ve eşim polis Doğuda yanımda olamayacak diye çok korkuyorum ben ailemin yanındayım başka şehirde🥺En azından 39 un içinde doğarsa anca yetişecek..Böyle karın aşağı inince Doğum çok mu yaklaşmış oluyor beni aydınlatır mısınız 🙏🏻