Brtkaan Merhaba arkadaşlar 32 haftalık hamileyim bebeğim tam makat geliş pozisyonunda duruyor 1 ay öncede aynı pozisyondaydı sizin bebişleriniz kaçıncı haftada doğum pozisyonu aldı
ilkbahar Brtkaan ben 28+5 ken gitmiştim baş pozisyonu demişti… Sonra ne oldu bilmiyorum 🙆♀️ şimdi 31+0ız
Nisa-Nalbantoglu Brtkaan ben 32de gittiğimde makat gelişti çok endişelenmiştim 36da gittiğimde baş geliş oldu 37de kanala girdi hepsi vakti gelince dönüyor bence içinizi ferah tutun:)
hulyatkknt Brtkaan dün 33 olduk bastan beri makat pozisyonundayiz bizde. Doktorunuz ne yorum yapıyor bununla ilgili peki ?
Brtkaan Nisa-Nalbantoglu teşekkürler bende vakti gelince dönecektir diye düşünüyorum öyle olur inşallah 🙏🏻
Almina1 Bnde de 31 de makat gelişti 33 de kontrole gittigimde ultrasondan döndüğünü gördük hala baş gel işte korkulacak bir şey yok bnce daha Doguma çok var döner inşallah 😊
Brtkaan hulyatkknt böyle devam ederse sezaryen doğum olur diyor 1 ay önceki kontrolde de makat gelişti hâla dönmemiş 🤷♀️