Mayamoon Kizlar az once ishal oldum ve hafif sancilarim var suan ama dayanilmaz sekilde degil cok hafif arada geliyo. Birde az once wc’de sumuk gibi hafif yesil renk biseyler geldi sizce nisan mi ?
Sedo1990 Herkesde farkli oluyo ama doğumun basladigini zannetmem canim..biraz daha bekle bence sancilarini takip et düzenli geliyo mu…bide dogum sancisi çok farkli anlamaman imkansiz biraz daha şiddetli…