Cansudrr Bugün doktor kontrolünde bebeğim kafasının aşağıda olduğunu öğrendim. Erken doğum riski var daha önce kanama yaşamıştım. Şuan 29. Haftada sizin bebeğinizin başı nerede?
Busrababacan61 Cansudrr benim ilk haftadan beri aşağıda dedi doktor şuan 36 haftalığız ama hiç tehlikem olmadı yada kanamam 🙄
melindam Cansudrr Benimde Aşağıda Canım Bende 29+4 Oldum Pazartesi Banada Doktorum Çok Aşağıda Dedi Doğumu Durdurmak İçin İlaç Yaptırıyorum. Rahim Ağzımda Yumuşamada Olmuştu Heran Olabilir Diye Önlem Amaçlı Hem Ciğer Geliştirici Hem Doğumu Durdurmak İçin İlaçlar Yaptırııyorum
edaeses Cansudrr bizde 25 haftadan beri baş aşağı şu an 35 haftalık korkmayın bir sorun olmaz inşallah
poyrazsmom_ Cansudrr benimde hep baş gelişti o haftalardan bu yana şuan 37+6 yım hala baş geliş ama herhangi bir riskim yoktu kanamam falan olmadı endişe etme bi sorun yoktur inşallah 🙏🏻
Cansudrr melindam benimde şuan rahim ağzı kısalığı 32 mm olmuş kasıklarımda ağrı var doktor sadece progestan ile magnezyum verdi onları kullanıyorum düzenli inşallah zamanında doğumlarımız olur🤲
Nursrbg Benimde 26. Haftada aşağıdaydı şuan 28. Haftadayız bazen aşağıda bazen yukarıda değişiyo . Şuan yukarıda mesela
Cansudrr Nursrbg benimde 2 hafta önce yan duruyordu şimdi aşağıya inmiş dedi kafası, o yüzden tedirgin oldum bu haftalarda değişebilir yani
Gokces Benim de bebeğin ayakları aşağıdaydı 26. Haftamda yarın 28+4 kontrole gideceğim bakalım hangi pozisyonda
Symcvk Haftadayız benim bebeğin başı da aşağıda tam rahim ağzında dedi doktor ama gün içinde değişiyor zaten başını aşağı dönünce bi baskı oluyor anlıyorum uzanıp dinleniyorum
Cansudrr Symcvk bebek çok hareketli çok şükür özellikle 2 haftadır çok net hareketleri var ama erken doğum riskim olunca ben doğum pozisyonuna geldi diye tedirgin oldum açıkcası demekki bu haftalarda normalmiş herhalde🤷♀️
melindam Cansudrr İnşallah Canım Benimde 30 mm Ama Napalım Herşeyimi hazırladım Ne Olur Ne Olmaz diye Sağlıkla Gelsinler İnşallah
Nursrbg Cansudrr değişir diye düşünüyorum ben kasık ağrısından yürüyemiyodum kafası aşağıda olduğu için hatta doğuruyorum zannettim 😁 ama döndü bazen yan duruyo bazen kafası yukarda inşallah sizinki de döner
Cansudrr melindam benim maalesef hiçbir şeyim yok henüz. Bir tane zıbın bile alamadım daha. Haftaya hepsini ebebekten toplu olarak sipariş edeceğim inşallah 👼🏻
Gul97 28 haftada gittiğimde benimde aşağıdaydı şuan 29 haftalığım bu durum risklimi ki acaba bebek açısından 🤷🏻♀️
Cansudrr Gul97 benim daha önce kanamam olduğu için ben biraz korkuyorum erken doğumdan ama siz böyle bir şey yaşamadıysanız her şey normalse korkmanıza gerek yok bence 😊
melindam Cansudrr Halledersin İnşallah Canım Vakit Var Daha Benim Sancılarım Olunca Acele Ettim Doktorumda 36.Haftaya Kadar Tutsak Kafi Dedi.
Gul97 Cansudrr belkide sonlara yaklaşıldığı İçin olması gereken pozisyondur kuzum doktorun dedi mi bişey