Ben sezaryenle doğum yaptım. Hiç kullanamama gerek kalmadı. Paketi bile açmadım. Hastanenin verdiği bezleri kullandım, karından yapışan. Kilot şeklinde yukarı çekmek çok zor geldi bana dependi, bacakları hareket ettirmek falan. Doktorum da doğumun ertesi günü bu hasta bezlerini kullanma artık pişik yapar, normal kilot pede geç dedi