iyi günler arkadaslar eşimi bu gün detaylı ultrasona götürdük. Doktor sonuçların gayet iyi olduğu ancak bebeğimizin kalbinin sol lobunda beyaz parlak leke olduğunu endişelenecek bişe olmadığını söyledi. Kendi doktorumuzada sorduk oda sıkıntı olmadıgını söyledi ancak anne baba yüreği işte korktuk yinede..
Bu durumda olan bilgi sahibi biri varmı acaba forumda..