Bir yıldır istiyorduk ama olmuyordu sonra doktor tedavisine başladık adetin üçüncü günü gel dedi gittim kontrol etti sonra bir ilaç verdi beş gün kullandım yumurtalarımın gelişmesi için . Adetin üçüncü gününden itibaren kullandım Sonra her hafta kontroller oluyor düzenli Yumurtaları takip ediyor 18 mm büyük olunca çatlatma iğnesi oldum ve ilk seferde oldu sonra bir ay olunca kanamam geldi şimdi ikinci sefer aynı aşamalardan geçtim farklı olarak utrogest diye bir ilaç verdi Vajinal yoldan alıyor çatlatma iğnesinden 14 gün sonra gel dedi yeni verdiği ilacıda her gün kullan dedi olursa düşmesini engellemesi içinmiş inşallah bu sefer olur canım 🤲🏻