TugceDmrc Normal canım benimde o zamanlar öyleydi ne yaptıysam geçmezdi şimdi de var ama o kadar şiddetli değil 😌
Serife-27 Bende de aynı 15+6 haftalık bebeğim mide ağrısı bulantı yediğimi çok geç sindiriyorum ikinci hamileligim ve bu çok farklı zor geçiyor yani