Bnm 34+4 gittim 2350 dedi boyunu soylemedı hersey norml suyu kilosu fılan muayene ederken sancın var ddı bnde hısstmıyrm dedim nstye bagladı 20 dkkada 2 ufak sancı cıkmıs ustune serklajlıyım normlde bayram öncesi dıkıs alınıcak tı tekrar kontrole gıdıcem bakalım o zmn netlesır 15 kg aldm bugune kdr