Kurabiye-limon allah yardımcın olsun valla çok lanet birşey. Benim 4. ayımda başlamıştı doğumdan bir ay sonra geçti, iki buçuk sene geçti üstünden ama hala yara izlerim duruyor. Kaşınmaktan kan içinde kalıyordu tüm vücudum, bi çok doktora gittim tahlil yaptırdım ama bi şey çıkmadı mecbur çektim öyle aylarca. Soğuk kompres biraz olsun rahatlatıyor canım. Hormonların artışı yüzünden oluyor demişti bana doktorlar vücut alerjik reaksiyon gösteriyormuş. İkinci gebeliğimde çok şükür yaşamadım hiç.