Asl34_ Yasemin00 sen de öyle deyince dedim belki ulaşamıyordum dikkatsizlik ettim kusura bakmayın hiç farkında değildim 😐 inşaAllah sağlıklı bir şekilde alırız kucağımıza İnşaAllah ❤️🎈
Asl34_ ruveyda98 [url=https://hizliresim.com/eRX3nv][img]https://i.hizliresim.com/eRX3nv.jpg[/img][/url] Sabah ki sonucum ama benim daha 6 gün var adet günüme
ruveyda98 Hilalyusuf benim beta yüksek çıktı dört hafta üç günlükken öğrendim yani normal birşey bazıları iki haftalıkken silik çizgiyle filan öğreniyor ya
Wonderanne Asl34_ aman dikkatli ol biz burda serbestiz de ne oluyor burda da var aynı sıkıntılar Allah yardımcınız olsun
Ebru-Varol45 Benimde bu şekildeydi ilk idrar testim.inşallah vardır.🙏🏻şuan 34.haftdayım.rabbşm gönlümüze göre versin inşallah 🙏🏻
Asl34_ Gr1992 doktor bana da progestan verdi ama hap gibi fitil gibi kullanacakmışım onu sizin de mi öyleydi