Merhaba hanımlar aranıza yeni katıldım. Bende size hikayemi anlatmak istedim😊 bende çok zor bi süreç geçirdim. 3 yıl oldu evleneli bizde herkes gbi çoçuk çok istedik gitmediğim hastane başvurmadığım yol kalmadı. Sonra evlendikten 2 yıl sonra hiç ummadığım anda hamile olduğumu öğrendim mucize bir şekilde 😊benim için çok güzel bir duyguydu ama ertesi gün sabahı uyandığımda lekelenmem olmuştu ve hemen doktora gttim dpktor Hem içten hemde dıştan kanaman war dedi ve ben düşük yaptım. 3 ay sonra tekrar hamle kaldım ve 2 kes düşük yaptım. Sonra araştırıldı ve kan pırılaşması varmış ondan bebeklerimi kaybediyormuş meğersem. Hep adetim Yaklaştığını da 4 gün önceden kan veriyorum hamilemiyidim degılmiyim diye ve 5 ay sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim aynı günü hemen doktora gittim hiç sabahı beklemedim çünkü gene kanamam açılır diye. Doktora gttim ve hemn bana iğne başlatıldı kan sulandırıcı hergün vurulmam gerekiyormuş düşük yapmam için ve bir sürü ilaçlar içtim. İgne yerlerim mosmor oldu ama evlat için herşeyi yapıyor anneler. Bebeğim ignelerle hayatta bağladın şuanda kadr 200 den fazla iğne vuruldum. Ve şuanda 37+6 günlüğüz dogum için gün sayıyoruz prensime kavuşmak için😊👶🙏 çok uzun oldu kusura bakmayın 😊