Gulcangzl16 35 haftalık olduk, bilen bilir suyum az ve 2 buçuk hafta gelişim geriliği var. Kilosu 2200 gram. 2 hafta sonra sezaryen tarihi verdi. Tabi daha erken gelmezse , Sizce küveze girer mi ? Çok korkuyorum ve üzülüyorum 🥺
poyrazsmom_ Gulcangzl16 canım endişe etme dua et bol bol girerse bile mümkün olduğunca erken çıksın hemencik kavuşun🙏🏻 şuanda riskte olmasından daha iyi bana göre küveze girip gerekli tedaviyi görmesi çünkü orda çok iyi bakıyolarmış öyle okumuştum burda hep inşallah sağlıcakla alırsın bebeğini kucağına 😘❤️
Buseberen Gulcangzl16 Benim kızım da e6 haftalık iken açıklık oldu kucuk diye suni agri vermediler 3 hafta bekledim 39+2 doğum yaptım. Ama 3 hafta gelişme geriliği vardı 2255 gram doğdu 39 hafta bütün organları gelişmiş diye küveze almadılar. Eğer senin bebeğinin de organları ciğerleri tam gelişmiş ise almazlar canım inşallah..
Beto52 Gulcangzl16 37. Haftada kilosu değil gelişmiş olması önemli canım dualarım sizinle küvoze girse bile omun ve senin için hayırlısı neyse o olsun inşAllah
Beto52 Canım öncelikle geçmiş olsun. Sağlıcakla kucağına alırsın inşAllah bebeğini🤲 Neden 37 de alıyorlar acaba ?