Hayalet Bugün ögrendim kızımın olacağını o kadar mutlu oldum ki anlatamam 🤗 mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim . Cinsiyet sonrası her insan gibi beni de E harfi ile başlayan bi kız ismi bulmak kaldı sanırım öneriniz varmıdır anneler 🐞
Tuba704 Hayalet hayırlısı olsun inşallah biz henüz 14. Haftadayız ve bacaklarımızı açmıyoruz😊 Neden E harfi acaba? Elissa Eslem Esila Elif Lina Gibi güzel isimler var😉
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Hayalet Esila ismi benim hosuma gidiyor kizim olursa Esila koymayi düşünüyorum ama esimi ikna edemiyorum. “Cadi sila” derler diyor beni deli edecek.
Hayalet Tuba704 çünkü eşim ve ben aynı E harfteyiz soyadlarımız bile aynıydı bekarken uyum anı kalsın istedik 🤗
Cigdem13 SenHepMercimekOlarakKalacaksin bende esila koycam dediğimde acayip dalga geçiyor eşim ne söylesen kulp buluyor zaten 🧐😦