Ourmiracle bende o haftada hatta tam 22+0 olduğumuz günün akşamı, hastanemin kadın doğum aciline gittim hareketleri az diye. sorun yoktu kalp atışını vs gördük geldik baktılar iyice. ama o haftalarda gerçekten bi azalma oluyor genelde onu anladım genel yorumlardan da. sonra düzeliyor hatta 28-29 a kadar tam bi düzene oturmayadabilir korkma canım.