Biberon olarak chicco naturel şişko bir biberon kocaman ağzı var. Benim kızım memeyi reddetmişti. Sütüm olmadığı için..
avent kullanıyordum. 2..3 aylık olunca bu chiccoyu aldım . Onu da benim memem sandı kabul etmedi. Yani denedim onayladım en çok anne memesine benzeyendi chicco.ikinci bebeğime direk chicco işe başlıycam avent almadım o yüzden .