Bende ayriyeten oda takımı almadım ama tekli baza olan boş odam vardı oraya duz beyaz a101den gardırop aldım bi tanede düz beyaz beşik aldım yine a101den bazamada duz beyaz başlık alcam beyazlı da halim vardı perde de sade şık öyle bir çocuk odası yaptım bebek beşikte 3 yaşına kadar anca yatar daha sonrasında ise baza nin yanlarına korumalık alacağım oeada yatırmayı düşünüyorum tabi bakalım nasıl bir dönem geçireceğiz küçük hanımla.. Şuanda evimde kalmıyorum zaten evime gideyim fikir açısından atacağım fotoğraf çünkü bir bebeğin odası 450 500 e mal oldu bize çokta güzel oldu :))