Ben ilk doğumda depent aldim ama normal doğum için iyi olmuyor bence çünkü ebe sürekli gelip açılma var mi diye kontrol ediyor ve her seferinde bezi yırtıyorlar keşke bundan almasaydın hasta bezi alsaydın demişlerdi bana bende çok pişman oldum ama sezeryanda kullanışlı olabilir onda alttan bakmazlar diye düşünüyorum şuan da 38+1 oldum ve hasta bezi aldim bakalım görücez nasıl olucak