Ben vuruldum canım 28.haftada. Hastaneye günü birlik yatis yapılıyor iğneni vuruyorlar ve çıkış işlemini yapiyorsun. Iğne muayene ücretinin içindeydi benim. Iğne için ayrı bir ödeme yapmadım sadece yatış islemleri için 3 lira gibi bir şey ödemiştik sanırım.